الأربعاء، 26 مارس 2008

الفرعونة العاشقة


الفرعونة العاشقة قناع بيخفى تحتة بنت بسيطة وبتشوف كل الى حوليها بسيط
قناع مش عاشتة او عيشاة كتجربة انما هو مجرد اسم
انا فرعونة طموحها كبير لكن تنفيذها صغير
نفسى اكون حاجات وناس كتير جوا بعض
عندى استعداد اعمل ونفسى اعمل بس جوايا حاجز
الحاجز دة كسوفى وخجلى
يعنى انا عمرى فى حياتى مافكرت اكتب كلام يعبر عنى او عن احساسى
حتى لو ليا انا
بس اهو ولاول مرة اكتب كلام ومش ليا ...لالالالالا
للكل هيشاركنى فية
اعرفكم بالفرعونة بقى
الاسم:الفرعونة العاشقة
السن : 17سنة (هكملهم 18 قريب)
اتمنى اكون فرعونة بجد فى كل حاجة
حتى اذا كنت دلوقتى مش فرعونة فى اى حاجة

هناك 10 تعليقات:

ღϠ₡ღأمير الهدوءღϠ₡ღ يقول...

أول تعليق
في المدونه الجديده
اللي هي زي القديمه
بس الظروف بقى

:D

الف مبروووووك

ويارب تكون مدونه هادفه جميله

تحياتي
:)

أميرة الهدوء يقول...

ليك نصيب بقى تكون الاول
بعد ماكنت التانى
وزى ماقولت هناك
مبروك دة اهديهالك لانك صاحب الفضل

تحياتى
الفرعونة العاشقة

بحبك اوى يقول...

انا اتمنالك انك تكونى فرعونة بجد يا رضوى واتمنى كمان انى اتعرف عليكى وبجد مدونتك جميلة اوووووووووووووى

أميرة الهدوء يقول...

شكرا بحبك اوى
على التعليق
وانا ليا الاشرف انى اتعرف عليك

تحياتى
الفرعونة العاشقة

بحبك اوى يقول...

ازيك يا رضوى يا رب تكونى بخير اتمنى منك انك تكلمينى بس على المدونة مش هينفع اوك وبجد انا اتمنالك كل خير من كل حبى واخلاصى ليكى بجد يا رضوى لو انتى وافقتى انك تكلمينى اتمنى منك انك تكلمينى على الايميل safer_love22@yahoo.com اسلام محمد محمد او ملك الرومانسية او بحبك اوى

أميرة الهدوء يقول...

ان شاء الله يااسلام هنتكلم

تحياتى
الفرعونة العاشقة

بحبك اوى يقول...

أيتها الحبيبة أشرقت شمسك على عالمى لتضيئيه بنور لا ينضب أبدآو أصبحت فضائل حبك شعائرى و جعلت من عيونك أنهرى و أبحرى و اتخدت من رحيق شهدك عطر رجولتى يا عاشقة الورد و الجمال يا زهرة الحب و سيدة الدلال أقمت امبراطورية العشق الابدى و جعلتك سيدتها بنيت قصور لا تسمع فيها الا سمفونية العشق الازلى و جعلتك نورها ووردتها التى لا تذبل ولا يغيب رحيقها أيتها الحبيبة جئتك و قد أكل و شرب منى الدهرطالبآ منك أن تعيدى لى حياتى فلا تبخلى على قلب إحترقت عروقه بنار حبك و أشعلت فيه لهيبآ لا ينطفئ أيتها الحبيبة قوليها لى أطربى مسمعى بنغمة أحبكو إلا.........أصبحت الأرض مرقدى و سأكتب على شاهد قبرى هااا هنا دفن من كان للجمال
عاشقــــــا
فلنتيـــــــــــ ملك الرومانسية ـــــــــــــنو

بحبك اوى يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
بحبك اوى يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
فارس القلب الحزين يقول...

الى اختى العزيزة والزميلة الغالية رضوى
كم اعجبتنى مدونتك كثيرا
كنت فى بادء الامر لا اعرف سوا انسانة عادية
اما الان فا انا اعرف فرعونة عاشقة
كما اتمنا لكى التقدم والنجاح ولا تنسى فارس احبك من كل قلبه وعلق على جدران قلبه صورة لاخته الصغيرة الفرعونة العاشقة.